MET WIE WERKEN WIJ SAMEN

Met wie werken wij samen

ASVZ

ASVZ staat voor Algemene Stichting Voor Zorg en dienstverlening. ASVZ biedt duurzame zorg nu en in de toekomst

Visie ASVZ

ASVZ staat midden in de maatschappij. Samen met cliënten, mantelzorgers en vrijwilligers geven we vorm aan onze zorg. Hoe we dat doen, staat in deze zorgvisie. Onze zorgvisie is een weerslag van de gedeelde ideeën en waarden binnen ASVZ en dient als richtlijn bij ons dagelijks werk. Iedereen bij ASVZ krijgt de ruimte om er zelf invulling aan te geven

Samen met ASVZ stellen wij een team samen met zorgmedewerkers. Het team bestaat uit een teamleider, persoonlijk begeleiders, begeleiders, ondersteunend begeleiders en ondersteunend medewerkers. Samen zorgen bij met de bewoners voor een veilig woon en werkomgeving. Wij zijn de betrouwbare ander en zorgen voor "samen 100% "

Kroot&Partners vastgoed

Kroot&Partners vastgoed is een ondernemende club vastgoedbeleggers die een gezamenlijke passie hebben; het herbestemmen, transformeren en renoveren van karakteristiek, bij voorkeur monumentaal vastgoed voor eigen portefeuille. Hierbij zien wij vooral mogelijkheden en gaan uitdagingen niet uit de weg. Wij houden ervan om karakteristieke panden nog mooier en weer leefbaar te maken. Panden een eigen identiteit te geven, met behoud en respect van historische en architectonische waarden. Waarbij het woon- of werkplezier van de uiteindelijke gebruiker altijd centraal staat.

Op 24 maart 2021 kregen wij het bericht dat wij het winnend ontwerp hadden voor de oude dr landmanschool. Kort daarna kwamen wij met Jörgen en Nicky in contact om van gedachten te wisselen over het plan begeleid wonen te realiseren in deze school.

Als snel kwamen we tot de conclusie dat we samen deze uitdaging aan wilde gaan en gaan Jörgen en Nicky de zorg realiseren voor ca 14 mensen met een verstandelijke beperking, dit onder de naam Stichting het Palet. De samenwerking verloopt erg goed en prettig en weten elkaar steeds te enthousiasmeren.

Samen gaan we er voor zorgen dat begeleid wonen en dagbesteding bij Stichting Het palet een succes wordt, dat de oude dr landmanschool weer zo mooi wordt als die vroeger was, waar de authentieke elementen weer zichtbaar worden en waar duurzaamheid hoog in het vaandel staat.

Stichting Vincent van Gogh

Helvoirt is van oudsher een boerengemeenschap, een pleisterplaats en een rustpunt in een natuurrijke omgeving. Zo beleefde Vincent van Gogh ook zijn Brabantse geboortegrond en verwerkte dit in zijn brieven en schilderijen. Hij bracht regelmatig een bezoek aan ons dorp omdat vele familieleden er woonden. Stichting Van Gogh Helvoirt wil belangstellenden graag met deze, nog niet zo bekende, kant van Helvoirt kennis laten maken. Hierbij spelen familie, het geloof en de natuur een grote rol.

Wij hebben de mogelijkheid gekregen om intrek te nemen in het Huis voor Vincent. Een huis waar aandacht zal zijn voor de mens en natuur en waar een warme familiaire sfeer zal hangen. Componenten die aansluiten bij het gedachtegoed van Stichting Van Gogh Helvoirt. Wij gaan in het huis een informatiepunt starten waar de bezoeker terecht kan voor informatie over het dorp, de omgeving en de historie met de wereldberoemde schilder en zijn familie. Er hebben al enkele leuke gesprekken met Nicky en Jörgen plaatsgevonden. Samen kwamen we snel tot de conclusie dat we dezelfde ideeën hebben over activiteiten die plaats kunnen vinden in het huis. Vanuit Van Gogh Helvoirt denken we hierbij aan het houden van exposities en het organiseren van creatieve activiteiten.

Wij kijken uit naar een hele fijne samenwerking!

Stichting Van Gogh Helvoirt